I want to ride my bicycle - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Diederik Kuile - WaarBenJij.nu I want to ride my bicycle - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Diederik Kuile - WaarBenJij.nu

I want to ride my bicycle

Door: diedopdefiets

Blijf op de hoogte en volg Diederik

23 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Dag vrienden, vriendinnetjes, familie en kennissen.

Het komende half jaar zal ik jullie tot mijn grote spijt niet zien. Om toch met jullie in contact te blijven heb ik deze fantastische weblog gemaakt. Jullie worden vriendelijk, doch dringend, verzocht de in de komende tijd een bericht achter te laten zodat ik me niet helemaal alleen voel straks in the United States:p.

Als ik 30 juli na mijn interview op het Amerikaans consulaat een visum krijg, waar ik inmiddels wel van uit ga, vertrek ik 18 augustus met Icelandair via Reykjavik naar Seattle. Wat er dan gaat gebeuren staat nog niet volledig vast. Ik heb geen retour ticket, geen slaapplaats, geen auto, slechts een fiets en een goede kampeer uitrusting. Het voorlopige plan is om via the Great Devide(http://www.adventurecycling.org/routes/greatdivide.cfm?pg=more), yellowstone park, the grand canyan en Las Vegas naar Los Angelas te fietsen en van daar uit Mexico in te trekken.

Waarschijnlijk wordt mijn reis vervolgd door midden en Zuid-Amerika. Dit hangt echter erg van de veiligheidssituatie af. Als die niet verbeterd sla ik heel Midden-Amerika over en neem ik vanuit Baja Calefornia (Mexico) het vliegtuig naar Quito ((Ecuador) zoals op het kaart hieronder te zien is.

In Amerika heb ik een mini laptopje bij me (gekregen van mijn lieftallige tante) zodat ik om de zoveel tijd een verhaaltje voor deze website kan schrijven. Dus voeg hem toe aan je favorieten, en stel hem in als startpagina!:). Je kan natuurlijk ook hiernaast je emailadres invullen, dan krijg je een mailtje elke keer als ik weer wat geschreven heb.

Nou dat even voor nu,

Groet

Diederik (bevind zich nog 26 dagen in Nederland)

Video 2009, met marc naar santiago, Zie : http://www.youtube.com/watch?v=eWtKq1FMwHI

  • 23 Juli 2010 - 13:06

    Quincy:

    Je hebt nu dus een site waarop sjoerd je kan stalken:p zou ik ook heel fijn vinden als ik in amerika was. Maare ik hou je wel op de hoogte;)
    Ciao

  • 23 Juli 2010 - 17:37

    Sjoerd:

    precies quincy

    kutdikzak die je ben diederik

    ik sloop je

  • 01 Augustus 2010 - 17:25

    Daan:

    mongie waar moet ik me dan abonneren op jouw verhalen :O?

  • 01 Augustus 2010 - 17:27

    Pimpy:

    oh laat maar heb het al gevonden :)
    ga me niet doodspammen he anders kom ik je slopen in U S and A

  • 02 Augustus 2010 - 08:07

    Luie Fietsers:

    Een berichtje uit Noorwegen (waar we wel weer even uitgefietst zijn..... :) )

    Mooie plannen, Diederik, maak er wat van! Als je nog een leuk logeeradres zoekt bij San Fransisco, dan geef ik je het adres van een vriendin mee, die woont daar fantastisch naast het strand!

    En nu maar aftellen!
    Groetjes, Paulien en Jan Willem

  • 02 Augustus 2010 - 13:18

    Zieke Fietsers:

    Goeiedag, welkom bij het WK fietsen door Amerika. Ga je nog een keer weg Died of hoe zit dat? Maar eerst moeten we nog een keer paar kratjes bier leegdrinken he!

  • 02 Augustus 2010 - 18:36

    Lance Armstrong:

    ja is wel leuk

  • 03 Augustus 2010 - 10:07

    Andy Schleck:

    Hee niet te bijdehand he Willem

  • 03 Augustus 2010 - 15:19

    Alberto Contador:

    Hee jij kan echt niet fietsen he Pieter

  • 04 Augustus 2010 - 18:03

    Moeder Van Andy:

    Ik vind het ook een leuke site, maar wel ontzettend veel onzin. Beetje jammer

  • 05 Augustus 2010 - 15:09

    Pietertje:

    ik kan echt niks

    xx
    sjoerd

  • 14 Augustus 2010 - 09:14

    Quincy:

    Ey died nog maar vier dagen en dan zijn we eindelijk van je af;)

    Nouja niet dat we daar blij mee zijn:p

    Zie je woensdag

  • 16 Augustus 2010 - 20:37

    Annette:

    Ik heb me aangemeld zodat ik geen verslag zal missen. Het kaartje geeft een goed inzicht waar je gaat fietsen. Nogmaals , heel veel plezier en maak er maar iets heel moois van!

  • 18 Augustus 2010 - 12:32

    Quincy:

    Et was leuk op schiphol;)
    Gelukkig ben je dan nu eindelijk onderweg

    Ik laat wel weer van me horen;)

    Ciao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diederik

Actief sinds 27 Maart 2010
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 50696

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2010 - 10 Februari 2011

Met de fiets door noord en zuid Amerika

Landen bezocht: